Sahabat Sejati

Wednesday 19 February 2020

Beli buku!

Alhamdulillah, awal bulan ini saya telah membeli beberapa buah buku untuk koleksi perpustakaan peribadi saya. Sekaligus memenuhi azam saya untuk sentiasa meningkatkan bilangan buku yang dibaca pada setiap tahun. Saya meletakkan sasaran tidak kurang seratus buah buku yang perlu dibaca sehingga akhir tahun ini. Jika lebih, ia adalah satu bonus dan tentunya ia lebih baik. Insya-Allah, mudah-mudahan tercapai!


Tajuk: USTAZ TRAVELLER
Penulis: Hamizul Abdul Hamid
Penerbit: Karang Kraf
Harga: SM 35.00 / SS 38.00
Mukasurat: 346


Tajuk: Segelas `ASIR Di Muara NIL
Penulis: Ibnu Rijal
Penerbit: Karang Kraf
Harga: SM 25.00 / SS 28.00
Mukasurat: 180


Tajuk: AJAIBNYA SEDEKAH
Penulis: Muhammad Muhyidin
Penerbit: PTS Millennia
Harga: SM 12.00 / SS 14.00
Mukasurat: 147



3 buah buku bergenre Novel Tarbiah

1. Terminal Cinta Kaherah karya Asyraf  Farique

2. KERNA SYURGA BUKAN PERCUMA karya Najmi Fetih

3. IZINKAN AKU MENCARI TUHAN karya Aizuddin Hamid

3 comments:

norhidana said...

dana belum lagi sempat tambah koleksi buku, tak kesempatan nak membeli lagi ustaz

Umi Nazrah said...

alhamdulillah semuanya menarik

Etuza said...

Asalam..menarik untuk di baca..semoga ada rezeki

Post a Comment