Sahabat Sejati

Wednesday, 25 January 2017

Wordless Wednesday: Anda sendiri menafsirkan (8)

  sumber ~ fb

4 comments:

Kakzakie Purvit said...

Hutan dah tak tak ada dah. Semua binatang dah pupus dek pembangunan konon. Sebenarnya nak untung...
Nak tengok bentuk binatangnya tengok gambar ajelah

Warisan Petani said...

Situasi ini telah dan akan terus kita alami.
Kalau nak tenguk fauna2 ni kenelah gie zoo

paridah said...

Assalam ustaz moga sht sjhtra sekeluarga...setelah kita menghilangkan anugerah Nya yg amat berharga barulah kita tercari cari pula

saniah ibrahim said...

Assalamualaikum ustaz...
Betullah ,skg ni hutan2 pun dah semakin pupus...habitat haiwan2 ni dah takde lagi.Anak2 generasi kini dan seterusnya hanya mampu mengenali haiwan hanya di zoo je.

Post a Comment